BRIK

Blåvandshuk Rideklub (BRIK) blev stiftet i 1972. BRIK er medlem af Dansk Rideforbund (DRF) og Dansk Handicap Idræts-forbund (DHIF), som høre under Dansk Idrætsforbund

Medlemskab:

Alle ryttere, som får undervisning, eller ryttere som færdes til hest på rideklubbens område, skal være medlem af BRIK.

Som medlem har man lov til frit at benytte klubbens faciliteter, når man står på rideklubben.

Undervisning:

Blåvandshuk Rideklub tilbyder undervisning ved dygtige instruktører og uddannet træner. Der undervises i både spring og dressur for begyndere og øvede

Faciliteter:

BRIK ligger på ca. 20 ha. med græsfolde, løbefolde og sygefold. Vi har 2 dressurbaner, springbane og ridehal 20 x60 m. Desuden har vi nok Danmarks største og smukkeste terræn at ride i – det skal opleves. Cykelsti samt bus næsten til døren.

Øvrige tilbud:

Deltagelse i stævner for klubbens egne medlemmer og sammen med andre klubber under DRF.

• Deltagelse i ridekurser
  • Deltagelse i ridelejr
  • Mulighed for halvpart i elevpony/hest
  • Erhverve ryttermærker